About Me

My photo
Hello. The name is Hannah (or Banana). There really isn't much, really, as to what I can say about myself. Everything about me is here in my blog. From when I first hit puberty to when I am still trying to figure out how to go about mini-challenges to every day living! Love, Hannah PS: happy reading!

Tuesday, October 4, 2011

love Google translate! *shakes*

已经快五点了。姐在我旁边睡着个好觉。嘻嘻!

我开玩笑罢了啦。teehee!

不知道我为什么不能睡觉。我的眼睛很像要关起来了但是也总不能睡觉!

心事?可能吧。但是我不敢跟您分享。太夸张了。

我只希望老天爷会体谅我和我的心事。帮我快把它解决起来。

哦!我的华语真的很好笑列!哎呀,不管了啦。麻烦到头都痛起来了!

爱,慧珊